Imgerd Friso
Contentmanager
Is het een fjord in Noorwegen? Is het een kast van Ikea? Nee, Imgerd is onze bevlogen contentmanager en copywriter. En dat-ie bevlogen is, uitte hij zelfs al voordat hij hier werkte. Zo verkondigde hij in zijn sollicitatiebrief het volgende: “Mijn liefde voor copy begon al toen ik nog in de baarmoeder zat. Ik schreef, net als onze voorouders op de rotswanden van Dordogne, prachtige teksten op de baarmoederwand.” Vanaf toen wisten we dat we een match made in heaven waren.
Maar zijn kennis van content, copy en marketing komt niet uit de lucht vallen. Op zijn dertiende begon hij namelijk met schrijven en vanaf zijn vijftiende startte hij met het organiseren van zijn eigen feesten − waar hij overigens zelf draaide. Van het ontwerpen van posters tot mond-tot-mondreclame en twee tickets voor de prijs van één: marketing is hem met de paplepel ingegoten.
Maar naast content, marketing en het bestuderen van het Groene Boekje, houdt Imgerd zich graag bezig met (het maken van) muziek. Vraag hem dus gerust eens naar het ontstaan van de housescene of het releasejaar van een of andere obscure plaat uit de jaren 80. Hij is de man met het antwoord. Vraag vooral niet om zijn mening over Peter R. de Vries, Kensington of yogaërs in het park. Tenzij je een half uurtje hebt om zijn tirade aan te horen.
Favoriete internetfilmpje:
Blogs
- 27/05/2020
UX-Design – Hoe je de perfecte gebruikerservaring creëert
Imgerd FrisoPer seconde verwerkt Google 40.000 zoekopdrachten. Dat zijn er 3,5 miljard per dag! Die zoekopdrachten worden uitgevoerd door mensen met een vraag. Google probeert hier zo goed mogelijk antwoord op te geven in de SERP – Search Engine Result Page…
- 20/05/2020
Facebook Shops: wat is het, hoe werkt het en is het relevant?
Imgerd FrisoDe mogelijkheden van Facebook groeien continu. Facebook Watch biedt jou je dagelijkse video’s, Facebook Marketplace laat je handelen met andere gebruikers en de recente intrede van Facebook Shops maakt het mogelijk om van jouw bedrijfspagina een…