Structureel beter gevonden worden in Google

INTRO

Als mensen op zoek zijn naar jouw product of dienst wil je natuurlijk zo snel mogelijk tonen wat je in huis hebt. Waar we vroeger in de supermarkt de vraag en aanbod muur hadden, is Google nu altijd bereikbaar via elk device. Maar nog belangrijker, organisch verkeer levert vaak relevantere bezoekers op dan advertising.

Waar kunnen je jou mee helpen?

Strategie

Ieder bedrijf heeft gewoon een goede SEO-strategie nodig. Het is duurzaam, straalt autoriteit uit en het werkt erg effectief. Punt is, een goede SEO-strategie die bijdraagt aan het grotere plaatje, de doelstellingen van je bedrijf, doe je niet ff zomaar. En grappig genoeg, en dat geldt voor alles wat je online doet, is alleen focussen op de zoekmachine niet genoeg.

Om serieus met SEO aan de slag te kunnen gaan, dient er altijd een algehele strategie te zijn voor je online marketing. Wat veel mensen vergeten is dat andere kanalen ook van invloed zijn op je SEO prestaties. Performance Department werkt daarom altijd vanuit een overkoepelende strategie.

In deze strategie staan jouw bedrijfsdoelstellingen centraal en werken wij middels onze werkwijze in een korte-, midden- en lange termijn strategie naar deze doelen toe. Je wilt namelijk constant resultaat. En om dat te bereiken moeten we bij SEO eerst uitvinden welke zoekwoorden echt voor jou werken.

Onze workflow

Korte termijn lange termijn Midden termijn 1 2 3 OPTIMALISATIE TEST STRATEGY RESULTAAT CREATIE
Wij werken altijd vanuit een strategie
One stop shop
Werkwijze die gericht is op het behalen van een constant resultaat

Werkwijze

Hoe wij het aanpakken voor je:

  • We starten met een overkoepelende strategie
  • We doen uiteraard een zoekwoord onderzoek, concurrentie analyse en bepalen gezamenlijk welke zoekwoorden we de meeste kansen in zien. Waar is het laaghangend fruit? Zoekwoorden met een laag zoekvolume laat de concurrentie vaak links liggen. Maar liever 10 relevante bezoekers dan 100 die niet converteren toch?
  • We bekijken of de website technisch voldoet, is de fundering in orde om het kasteel te bouwen?
  • CONTENT, Ja content is nog steeds king zoals ze dat noemen. Maar nog belangrijker zijn je landingspagina’s logisch, staat er op wat de bezoeker zoekt? Kan die het ook snel vinden? Dat soort dingen, moeten we van te voren op orde hebben met elkaar.
  • Zoekwoorden testen! Hoe we dat doen? Je bent niet zomaar even vindbaar op zoekwoorden, maar middels Google Ads ben je direct zichtbaar. Daar starten we dan ook altijd mee. Ja, we hebben gezegd dat advertising minder relevante bezoekers oplevert, maar het geeft je wel inzicht op korte termijn of die zoekwoorden voor je werken. Beter om het in de eerste 2 maanden te weten dan daar 6 maanden op gewacht te hebben, toch?
  • Analyseren, verbeteren, link earning, betrouwbaarheid en repeat. Als we op dit punt zijn, gaan we maandelijks met elkaar bepalen hoe we de SEO-strategie verder uitbouwen en voor jou laten renderen. Maar niet te vergeten, ook wat we op andere kanalen kunnen doen. SEO staat niet los van de rest van je online strategie.

Laten we ervoor zorgen dat je gaat opvallen in de zoekmachines, we constant resultaat creëren en we gezamenlijk ondernemen om je bedrijf te laten groeien. Onze commitment is er!

Met welk vraagstuk kunnen we je helpen

  • leads genereren
    We know how

    Wij willen meer online leads genereren

    Lees meer
  • SEO
    We know how

    Structureel beter gevonden worden in Google

    Lees meer
  • Advertising
    We know how

    Serieus aan de slag met online advertising

    Lees meer
  • Social Media
    We know how

    Wij willen op social media meer mensen bereiken

    Lees meer
  • Development
    We know how

    Wij willen een snelle en gebruiksvriendelijke website

    Lees meer
  • Uitdaging
    We know how

    Wij hebben een uitdaging voor jullie

    Lees meer
Follooowus
Follooowus
Follooowus